Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ας τους χώσουμε βαθιά στο χώμα !!

Πλουσιοι Ελληνες αγοραζουν σπιτια στο Λονδινο

Σηκώνουν τα χρήματά τους από τις ελληνικές τράπεζες και, βαδίζοντας στα χνάρια Ρώσων και Αράβων, έχουν γίνει οι καλύτεροι πελάτες των μεσιτικών γραφείων
Στους καλύτερους πελάτες των μεσιτικών γραφείων του Λονδίνου εξελίσσονται οι πλούσιοι Ελληνες, καθώς αυξάνεται ο αριθμός των συμπατριωτών μας, ανάμεσα στους οποίους ακόμη και υψηλόβαθμα στελέχη της… ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, που αγοράζουν ακριβά ακίνητα στη βρετανική πρωτεύουσα, ωθώντας τις τιμές προς τα πάνω.
 
Το πλήρες κείμενο είναι διαθέσιμο μόνο για τους συνδρομητές της ψηφιακής έκδοσης της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» στη διεύθυνση http://digital.tanea.gr

4 σχόλια:

  1. Το ίδιο συμβαίνει και στο Βερολίνο

    Η πλάκα είναι ότι δεν είναι πλούσιοι είναι απλοί μεροκαματιάρηδες που επενδύουν τις οικονομίες τους εκεί.

    Σύμφωνα με το Spiegel, είναι γιατροί δικηγόροι και κάθε λογής εργαζόμενοι που φοβούνται ότι θα χάσουν οικονομίες μιας ζωής.

    Παπαρήγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ χανόμαστε κι οι "απλοί μεροκαματιάρηδες" ΓΙΑΤΡΟΙ & ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ (όλες οι συναλλαγές μαύρες) "επενδύουν"... Αλέκα τους συμπονάς τους κακομοίρηδες; Πήρες εσύ σπίτι στο Λονδίνο ή στο Βερολίνο; Γιατί αν πήρες περιμένω πρόσκληση για κινέζικο down town και μετά μπύρα στην trafalgar! Τώρα γιατί εγώ που δουλεύω 11 χρόνια, 12άωρα, 6 μέρες τη βδομάδα δεν μπορώ να πάω τη γκόμενά μου μια βόλτα στη Ρώμη, παραμένει ανεξήγητο... Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ο γέρος μου που δούλεψε 40 χρόνια με συνεχείς υπερβάσεις ωραρίου, δεν πήρε τη σύνταξή του τον τελευταίο μήνα στην ώρα της, και πάει τη γριά μου βόλτα στην "Καρδίτσα" (του μάνθου) κάθε παρασκευή... Ακατανόητος ο κόσμος παιδί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου ρε παπαρήγα υποστηρικτή των "μεροκαματιάρηδων"..
    το άλλο με τον τοτό το ξέρεις ??
    αθώα μου μικρή ψυχή..
    γούτσου,γούτσου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υψηλόβαθμα στελέχη της… ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος = ένας απλός μεροκαματιάρης οικοδόμος !!
    κοιμήσου αγγελούδι μου...κοιμήσου εσύ...
    zzzzzzz......zz..

    ΑπάντησηΔιαγραφή