Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Δήλωση του Θανάση Σαραφούδη

Ο Θανάσης Σαραφούδης, πατέρας του πολιτικού κρατούμενου Γρηγόρη Σαραφούδη, που καταδικάστηκε σε 16 χρόνια φυλακή, χωρίς κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο, μετά το τέλος της δίκης μας έκανε την εξής δήλωση:
«Είναι μια παράλογη, αλλόκοτη, μα πάνω απ΄ όλα άδικη απόφαση. Χωρίς κανένα στοιχείο, όπως η εισαγγελέας είπε στην αγόρευσή της, κρίθηκε ένοχος για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, χωρίς να υπάρξει τρομοκρατική πράξη. “Ζήτω το σύστημα’’. Για ακόμη μια φορά προσπαθεί να κλείσει στόματα και να περιθωριοποιήσει όποιον αντιστέκεται, έχοντας αντίθετη γνώμη απ΄αυτό.
Δεν είμαι απλά περήφανος για το παιδί μου. Είναι τιμή μου που είμαι γονιός του, που τα παιδιά μου πιστεύουν και αγωνίζονται για την ισότητα, το δίκιο και την αλληλεγγύη. Τον αγώνα μας για την δικαίωσή του θα τον δώσουμε μέχρι τελικής πτώσεως».
https://athens.indymedia.org/post/1528686/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου