Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

την ίδια ώρα στα oscar

"ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΜΟΥ....?"





ΔΩΡΟ !! Hμερολόγιο Λάκη Γαβαλά μέσα από τη φυλακή 

«Η κατσαριδούλα που αναποφάσιστα περπατά πάνω στην κουβέρτα μου θυμίζει πως δεν είμαι στις φυλακές για να σωφρονιστώ, αλλά για να τιμωρηθώ.
Με το τελευταίο τεύχος της Vogue τη σπρώχνω από την κουβέρτα.
Αλλά μια κατσαρίδα που περπατάει πλάι μου στον τοίχο δεν γλιτώνει. Κλατς!
Η Vogue την σκότωσε...
Γυρίζω πλάγια στον τοίχο. Κουλουριάζομαι και κλαίω.
Ήμουν ο Λάκης Γαβαλάς της μόδας και του γκλάμουρ... Το φως του θαλάμου σβήνει.
Με άκουσαν που κλαίω... Κουλουριάζομαι πιο πολύ με την κουβέρτα.
Ξέρω τι έκανα να λέει η κοινωνία για μένα: «Άσε τον π...η να σαπίσει στη φυλακή»... Θα ονειρευτώ.
Ότι ξαναζώ. Και ας ξέρω ότι το πρωί καραδοκεί ξανά. Εφιάλτης! Κρακ κρακ!».

http://www.fimes.gr/2013/02/lakis-gavalas-3/

1 σχόλιο:

  1. εκτός του ότι έφτασα σε cocοργασμό με τη γκόμενα,
    ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΚΗ!!!

    λε λε λευτεριά
    λευτεριά στο γαβαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή