Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Απεργώ σημαίνει

Δεν δουλεύω.

Κάθομαι σπίτι μου και δεν κουνιέμαι βήμα.

Δεν ανάβω καμμιά ηλεκτρική συσκευή (ούτε φως) ή κλείνω το γενικό καλύτερα.

Δεν τρώω τίποτα (όσο αντέχω) και πίνω μόνο νερό - δεν καπνίζω (όσο αντέχω).

Δεν μιλάω στο κινητό μου -δεν μιλάω στο σταθερό μου.

ΑΝ βγω από το σπίτι δεν αγοράζω τίποτα απ΄ έξω,δεν κάθομαι για καφέ,δεν πάω για σουβλάκια,δεν χρησιμοποιώ ΜΜΜ ούτε ιδιωτικό όχημα.

Πέφτω σε "καταστολή" μόνος μου ΑΝΤΙ να πέσω στη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ καταστολή που "κοστίζει" και κινεί το μηχανισμό τους.....

Διαβάζω ή συζητάω κάτι χρήσιμο,για να ξεστραβωθώ από τα "λαμπερές βιτρίνες" τους.

Δεν καίω,δεν σπάω γιατί έτσι ΤΟΥΣ βοηθάω.....

Γιατί άλλο "παγώνουν" τα πάντα και άλλο.....ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ είναι το "βούτυρο στο ψωμί" του Υλισμού (καπιταλισμός-κομμουνισμός έννοιες ψεύτικες.....) και ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.

Υ.Γ.Απεργοσπάστης δεν υπάρχει όταν δεν του δίνω τα λεφτά μου.

θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία

ΑΥΛΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΠΟΛΕΩΝ

2 σχόλια:

  1. τώρα κατάλαβα το βαθύτερο νόημα των πράξεών σου φίλε...
    είσαι απεργός διαρκείας...
    αυτό θα πει σταματάει το γρανάζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή