Εύγε Hillary!!!
Άτακτο κορίτσι!!!
![]() |
| το μάθημα της ανατομίας σε συνδυασμό με γραφή και ανάγνωση |
![]() |
| το μάθημα των καλών τρόπων ή "πως φερόμαστε σ' ένα κύριο" |
| το μάθημα της διαπροσωπικής συμπεριφοράς "πάντα ευγενείς και πρόσχαροι με τους συνανθρώπους μας" |
![]() |
| το μάθημα της ανατομίας σε συνδυασμό με γραφή και ανάγνωση |
![]() |
| το μάθημα των καλών τρόπων ή "πως φερόμαστε σ' ένα κύριο" |
| το μάθημα της διαπροσωπικής συμπεριφοράς "πάντα ευγενείς και πρόσχαροι με τους συνανθρώπους μας" |
τρελλό γκομενάκι !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέγα GILF !!
και ο funis σταθερά Φροϋδικός !