Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012
Ότι κρύβουν οι δημοσιογράφοι Υπηρεσίας των ΗΠΑ-Ισραήλ! Τα κορίτσια του Μπαχρέιν στον αγώνα κατά του αμερικανόδουλου δικτάτορα!
Βέβαια κανένας έλληνας δημοσιογράφος δεν γνωρίζει τη σφαγή στο Μπαχρέιν. Ασχολούνται με την «επανάσταση» της Αλ Κάιντα, σε συνεργασία με ΗΠΑ, Ισραήλ, Τουρκία, Ευρωπαϊκή Ένωση για...
να δουν τη Συρία με σαρία!
Αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι είναι πλέον πλεονασμός για τα αργυρώνητα παπαγαλάκια!
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4853.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
εύγε συντρόφισσες!
ΑπάντησηΔιαγραφή