Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

έτσι γαμάει το ΚΚΕ!


σκόνη τους έκανες όλους!
μπράβο αγόρι μου!
(σηκώθηκα και χειροκρόταγα την τηλεόραση μόνος μου...
"κι έμπηξε στη καρδιά του χίτλερ, του φασισμού,στο ράιχσταγκ, 
την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο!"
πσσσσ!!!!! )

1 σχόλιο: