EPXOMAΣTE...
..ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!
Ετικέτες
ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
ΓΗ-ΥΓΕΙΑ
ΔΟΝ
ΕΥΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΑΨΙΜΟ
ΜΑΣΟΝΙΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΜΠΑΟΥΛΟ - ΚΑΒΑΤΖΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ/ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΤΕΧΝΗ
ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΥΛΟΙ
ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΟΙ
MASS CONTROL-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
WW3
Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012
Αυτή την Ευρώπη και το ευρώ τους, να τα βάλουν στον κώλο τους !!
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5342.html
1 σχόλιο:
funis funis
8 Νοεμβρίου 2012 στις 12:16 μ.μ.
ας ξεκινήσουν πρώτα να βάλουν στον κώλο τους το σκουπιδοντενεκέ!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ας ξεκινήσουν πρώτα να βάλουν στον κώλο τους το σκουπιδοντενεκέ!
ΑπάντησηΔιαγραφή