Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Κ. Πλεύρης: Είμαι φασίστας και λίγο Ψεύτης...σαν Φασίστας


«Όποιος προβαίνει σε βιαιοπραγίες δεν ασκεί πολιτική. Είναι υπόκοσμος» λέει ο γνωστός εθνικιστής, σημειώνοντας: «Έχω δηλώσει ότι είμαι φασίστας, αλλά δεν έχω στο χέρι μου τη σβάστικα.Την είχα όμως στο παλιό μου γραφείο.Σε δύο λάβαρα κατακόκκινα αριστερά και δεξιά από την θέση μου(αυτό είναι αλήθεια!!!!).Τώρα είναι απλά διπλωμένη σε ένα συρτάρι.Ούτως ή άλλως έβαλα και τον Θάνο στην Νέα Δημοκρατία.Και τώρα που διαλύεται η ΧΑ που νομίζεται θα πάνε όλοι αυτοί?Θα απορροφηθούν από την ΝΔ που εκφράζονται μέσω του γιού μου ,του Βορίδη και λίγο από τον Γεωργιάδη . Στον Καμμένο θα πάνε όλοι οι υπόλοιποι και που στο τέλος ο Καμμένος θα τα παραδώσει, σαν όλους τους δεξιούς που φεύγουν, κάνουν δικό τους κόμμα το διαλύουν (ή πουλάνε!! το εκλογικό του ποσοστό) και το δίνουν πίσω στην ΝΔ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου