Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Αντ. Σαμαράς: Πάντα η Ελλάδα θα εξαρτάται από μνημόνια


«Σε λίγο η Ελλάδα δεν θα εξαρτάται από μνημόνια, αλλά θα είναι μια χώρα ισχυρή που δίνει προοπτική στους ανθρώπους της» δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς με αφορμή την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με την τρόικα.

Πώς μεταφράζεται αυτή η είδηση στα αυτιά ενός λογικού ανθρώπου που έχει την ευχαρίστηση να βιώνει την πολιτική του εικονιζόμενου ??


Η συγκεκριμένη είδηση στην πραγματικότητα είναι κάπως έτσι στα αυτιά του νοήμων:
"Ποτέ η Ελλάδα δεν θα απεξαρτηθεί από αυτούς που την κλέβουν και περιμένετε τα χειρότερα πολύ σύντομα.Η χώρα σας θα είναι τόσο ανίσχυρη που οι τεράστιες προοπτικές βυθίσματος θα θησαυρίσουν τα Ελβετικά μου Μασονοσόγια σορτάροντας το έκτρωμα οικονομίας που σας έχτισα και ξεπουλώντας αυτό που εσείς σαν οπισθοδρομική κομπανία ονομάζετε 'ο τόπος μου' ή ' η πατρίδα μου' και όλα τα παρόμοια κλισέ του 'Παλαιού Κόσμου"εξυπηρετώντας κεφάλαια τα οποία ούτε καν φαντάζεστε τι επιρροή και τι σχεδιάζουν να κάνουν με την χώρα σας και με πολλές άλλες χώρες που χρόνια τώρα έχουν βρεί λοιμοκοντόρους και ανδρείκελα που τοποθετούσαν σε θέσεις κλειδιά στις κυβερνήσεις ώστε να αποκτούν τον κυρίαρχο ρόλο στην εσωτερική αποδόμηση καθε κρατους με σκοπό την παράδοση της κάθε χώρας στον ενδιαφερόμενο επιχειρηματικό κύκλο.Δείτε το παραδειγμά μου και θα καταλάβετε ότι οποιοσδήποτε σκέφτεται τον άλλον δεν έχει μέλλον σε αυτόν τον τόπο.είσαι αρχίδι κωλογλύφτης με σωστές σπουδές και φίλους??μπίνγκο.πέτυχες.στ'αρχίδια μου για όλους σας.ζήτω η μπίντελμπεργκ."

1 σχόλιο: