Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Πενία τέχνας κατεργάζεται?

ερώτηση προς συντρόφους
Σύντροφοι, πρόσφατα έφαγα ένα πακέτο. Ενω ήμουν σίγουρος πως ως αναρχικός και επαναστάτης τέτοια ζητήματα ήταν μακριά από την δική μου ζωή, με μεγάλη έκπληξη και απογοήτευση έμαθα ότι χρωστάω πολλά λεφτά στο ΤΕΒΕ. Τόσα που δεν την βγάζω με τίποτα. Και θέλω να ανοίξω ένα θέμα συζήτησης εδώ για προτάσεις αντιμετώπισης της τελευταίας προσπάθειας του κράτους-δυνάστη να ξεζουμίσει κάθα στάλα ιδρώτα από τα κουρασμένα κορμιά μας. Θα ήθελα οι διάφορες αναρχικές τάσεις να εκφραστούν ειλικρινά όσον αφορά στις επιλογές που έχω για να αντιμετωπίσω αυτό το νέο νταλκά:

1) να ανοίξω και εγώ ένα μπαρ στα εξάρχεια, κάνοντας την φάση μου, και να τα παίρνω από γνωστούς και φίλους ώστε να την βγάλω και εγώ?
(bonus: δεν θα έχω αφεντικό πάνω από το κεφάλι μου)

2) να πιάσω δουλειά πόρτα σε μαγαζιά ανά την αττική και να τσαμπουκαλεύομαι σε πιτσιρίκια? (bonus: θα βάζω φίλους τσάμπα σε συναυλίες)


3) να αράξω με παρεάκι στην πλατεία, σπρώχοντας κάνα μπάφο και φερμάροντας κανά μηχανάκι? (bonus: θα κοπανάω "εμπόρους" δείχοντας πόσο ενάντια στην μιζέρια των ναρκωτικών είμαι)

4) να κάνω καμιά ληστεία, και αν με πιάσουν να πω πως στην πραγματικότητα τα λεφτά είναι για αλληλεγγύη στους επαναστάτες πολιτικούς κρατούμενους και πως είμαι τρίτο εγγόνι του λήσταρχου νταβέλη? (bonus: αν με πιάσουν, ποιός το γαμάει το ΤΕΒΕ?)

5) να τα παίρνω από τους δικούς μου και να τριγυρνάω μονίμως στα καφενεία με ένα διαρκές παράπονο επειδή "αύριο δουλεύω πρωί"? (bonus: και εργάτης/προλετάριος θα το παίξω, και θα τον παίζω όλη μέρα)

6) να γίνω κούριερ? (bonus: θα μπορώ να προπαγανδίζω όλη μέρα το φανταστικό σχέδιο σωτηρίας για όλους "30/900")

7) να ανοίξω καμιά κατάληψη και να ξεκινήσω δωρεάν μαθήματα ραπτικής? (bonus: το ΤΕΒΕ δεν το ξεπληρώνω έτσι, αλλά μπορεί να φτιάξω κανά ζακετάκι για το χειμώνα)

8) να εργαστώ σκλήρά ως επαναστάτης/μηδενιστής προπαγανδίζοντας την απόλυτη άρνηση κράτους, κεφαλαίου, εργατικής τάξης, χρημάτων και λοιπών μεταφυσικών διαμεσολαβήσεων? (bonus: εδώ θα μοιράζω σφαίρες και μπόμπες, με το ΤΕΒΕ θα ασχοληθώ?)

Σύντροφοι, δεν θέλω να γίνω πικρόχολος αλλά επειδή βλέπω πολύ κόσμο να την βγάζει έτσι χωρίς να δημιουργείται κανένα γενικό θέμα στο χώρο, είπα και εγώ να ζητήσω την γνώμη του κινήματος μπας και βγάλω καμιά άκρη. Το κάνω δημόσια επειδή, ό,τι και αν γίνει, επιμένω υπερ των ανοιχτών συλλογικών διαδικασιών. Αν κάποιος συμφωνεί με την προσέγγιση είμαι διατεθειμένος να καλέσω και συνέλευση για το θέμα, γιατί μια συνέλευση πάντα λύνει τα διαφορετικά καθημερινά προβλήματα μας.

Συντροφικά,

ο "χρωστάω πολλά γαμώτι"


2 σχόλια:

  1. Ως "αναρχικός και επαναστάτης" κακώς έμπλεξες με το ΤΕΒΕ, κακώς λοιδωρείς ανθρώπους και καταστάσεις με πικρόχολα σχόλια και κακώς δεν ξέρεις τη λύση: ΣΤΑΧΤΗ & ΜΠΟΥΡΜΠΕΡΗ φίλε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή