Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Συγκεντρωτικό βασανισμών


Οι τέσσερις συνελήφθησαν για να ξεφύγουν οι 4 επικεφαλής της ληστείας
Αποκλειστικές πληροφορίες του tvxs.gr αναφέρουν ότι οι τέσσερις συλληφθέντες δεν πρόβαλλαν καμία αντίσταση και, βάσει αυτού, το επιχείρημα της αστυνομίας για τα σημάδια, ότι δηλαδή προκλήθηκαν από τη συμπλοκή, δεν φαίνεται να ισχύει.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_8676.html
http://www.newsbeast.gr/society/arthro/484264/oi-tesseris-sunelifthisan-gia-na-xefugoun-oi-4-epikefalis-tis-listeias-/

«Ξέρω όλες τις κατηγορίες και με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Προς το παρόν, πρέπει να δω την υγεία του γιου μου. Είναι βάναυσα κακοποιημένος. Επί τέσσερις ώρες τον είχαν γονατισμένο στο τμήμα και με τον διοικητή, τον χτυπούσαν με κλοτσιές στην κοιλιά, και έλεγε "πάρτε τους μέσα, όχι εδώ". Είναι λόγια που μου είπε ο γιος μου και φυσικά πιστεύω αυτά και όχι αυτά που λένε τα γουρούνια. Τους βάλανε μέσα δεμένους με τα χέρια πίσω, γονατιστούς, με κουκούλα στο κεφάλι και τους χτυπούσαν. Και κάποια στιγμή λέει ο ένας στον άλλο: "Έλα, Νίκο, είναι σειρά σου". Και ήλθε και τους χτύπησε. Ο ένας λοιπόν από αυτούς που χτυπούσαν έχει μικρό όνομα "Νίκος" και είναι στο τμήμα της
Βέροιας».
Αυτά δήκωσε ο πατέρας του Ανδρέα - Δημήτρη Μπουρζούκου.
http://www.newsbeast.gr/society/arthro/484129/tous-valane-mesa-demenous-me-ta-heria-piso-gonatistous-me-koukoula-sto-kefali-kai-tous-htupousan/

«Είμαι πολύ περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη και σάπια κοινωνία. Όλα ξεκίνησαν από τη δολοφονία του Αλέξη. Θα τον υπερασπιστώ μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματος μου», δήλωσε στον Alpha η Παυλίνα Νάσιουτζικ, συγγραφέας και μητέρα του Νικόλαου Ρωμανού ο οποίος συνελήφθη για τη ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης
http://www.newsbeast.gr/society/arthro/484380/eimai-uperifani-gia-to-gio-mou-pou-agonizetai-enadia-sti-sapia-koinonia/


«Από το '93 που είμαι δικηγόρος, δεν έχω δει ποτέ κρατούμενο δεμένο στην καρέκλα. Αν έχουμε ένα καινούργιο Γκουαντανάμο ας μας το πεί κάποιος... (Ο ένας κρατούμενος) είχε ελεύθερο το δεξί του χέρι και όπως πήγε η μητέρα του να τον αγκαλιάσει, δεν μπορούσε να σηκωθεί. Λέω τι συμβαίνει. Κοιτάω και βλέπω ότι ήταν δεμένος, δεν ξέρω τι είχε πίσω από την καρέκλα, ήταν σαν μια αλυσίδα, ήταν δεμένος.. Έχω πάθει ένα σοκ. Δεν μπορούσε να φύγει από εκεί, δεν μπορούσε να πετάξει, δεν υπήρχε λόγος να είναι δεμένος. Από έξω ήταν 40 ένοπλοι αστυνομικοί. Η μητέρα με αυτό που είδε λιποθύμησε. Το μάτι του ήταν χυμένο έξω, κόκκινο. Τι κόκκινο; Αίμα, πρησμένο. Αυτός ο άνθρωπος που ήταν αγνώριστος, που δεν μπορούσε να τον αναγνωρίσει η μητέρα του, δεμένος στην καρέκλα. Τι είναι; Ζώο;», λέει ανάμεσα στα άλλα η κ.Πετσιμέρη,
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_6840.html

Ν. Ρωμανός: «Πολιτικά τα κίνητρά μου - Είμαι αιχμάλωτος πολέμου»


Ολόκληρη η δήλωση έχει ως εξής:

«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=496583

1 σχόλιο: