Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Δηλώσεις της ημέρας

«Βαράνε κόσμο, βαράνε τα παιδιά, τα σαπίζουνε κι εγώ είμαι μαζί τους, γιατί υπήρξα με τα παιδιά, την ξέρω τη βία της συμμόρφωσης, βαράμε, σκοτώστε λέει η Αμερική στη Συρία. Έχω πάρα πολλά νεύρα δεν έχω βήμα, δεν έχω Θεό δεν έχω ηπιότητα, δεν έχω φωνή. Βαράνε τα παιδιά. Ναι ρε βούρλα, ο 20χρονος θα σηκωθεί, θα κλέψει τράπεζα, θα χτυπήσει όποιον του κρύβει το φως. Ο 20χρονος θα σηκωθεί και είμαι μαζί του, δεν με νοιάζει τίποτα».

Όσο για τις αυτοκτονίες που έχουν λάβει ανησυχητικές διαστάσεις δηλώνει: «Αυτό είναι η εντολή στον Τρίτο Παγκόσμιο που βιώνουμε αυτήν τη στιγμή: ”Να φύγουν κεφάλια, σκοτώστε”».
Στην ερώτηση αν η κρίση έφερε κάτι καλό, απαντά: «'Όχι, δεν έφερε τίποτα καλό. Φανέρωσε την τεράστια παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας. Είμαστε ψυχολογικά δεξιοί με συμπεριφορά προδομένου αριστερού».

Χαρακτηρίζει τους Έλληνες «δουλόφρονες» και λέει χαρακτηριστικά: «όπως λέει ο Καστοριάδης, από το 400 π.Χ είμαστε δουλοπάροικοι, ραγιάδες. Δεν είμαστε πολίτες, δεν έχουμε συνείδηση. Δεν έχουμε ζήσει καμία επανάσταση. Πολύ σωστά βλέπουμε το κράτος ως κάτι κακό, είναι κακό έτσι όπως είναι. Από την άλλη όμως, δεν κάνουμε κάτι να αντιπαραταχθούμε».

Μπορεί η επανάσταση να αργεί, αλλά ο ίδιος είναι αισιόδοξος. «Θα χασομερήσει λίγο η επανάσταση, Πρέπει να κινητοποιηθεί λίγο η νεολαία που έχει πέσει όλη επάνω στα κινητά..... Όσο μικραίνουν τα κινητά μικραίνουν και οι αντιστάσεις της νεολαίας. Η μόνη ελπίδα είναι να αναδυθεί το γυναικείο κίνημα, εμείς δεν μπορούμε πια, κουραστήκαμε». 

Όσον αφορά την δεδομένη πολιτική κατάσταση, ο Τζιμάκος είναι ξεκάθαρος: «Είναι καιρός να πάρουμε τα βουνά και όχι να περιμένουμε βραβεία από τη Eurovision. Γιατί, δυστυχώς, δεν έχουμε δημοκρατία. Δημοκρατία σημαίνει ισονομία, Ισονομία μεταξύ πολιτικών και πολιτών. Εδώ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Είδατε εσείς καμία ισονομία;», λέει, καυτηριάζοντας το ρόλο των πολιτικών.

1 σχόλιο: