Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Μεγάλοι Έλληνες

Νίκος Μαζιώτης: Υπερασπίζεται τις πολιτικές του επιλογές και αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για την επίθεση στην Τράπεζα Ελλάδας.

Την πολιτική ευθύνη για την επίθεση στην Τράπεζα της Ελλάδος, που έγινε στις 10 Απριλίου, αναλαμβάνει ο Νίκος Μαζιώτης, επισημαίνοντας ότι εκεί στεγάζεται και ο μόνιμος αντιπρόσωπος του ΔΝΤ στην Ελλάδα.
Παράλληλα στέλνει το μήνυμά του στη σύντροφό του Πόλα Ρούπα. «Είμαι καλά με ηθικό ακμαίο, μείνε ελεύθερη να μεγαλώσεις τον γιο μας. Παρά τις απώλειες, ο αγώνας συνεχίζεται» σημειώνει.
Στη συνέντευξή του εκφράζει τη λύπη του για τους τραυματισμούς των δύο πολιτών στο Μοναστηράκι υποστηρίζοντας ότι έγιναν από θραύσματα και όχι απευθείας από βολές του όπλου.
«Όποιος νομίζει ότι είναι αγωνιστής ή αναρχικός και θεωρεί ότι πρέπει να δρα στα όρια της νομιμότητας, καλύτερα να ενταχθεί σε νόμιμο κοινοβουλευτικό κόμμα, να ενταχθεί στο σύστημα και να μην το παίζει αγωνιστής ή επαναστάτης ή αναρχικός», σημειώνει
χαρακτηριστικά στην συνέντευξη του, ενώ προτρέπει την καταζητούμενη σύντροφο του
Π. Ρούπα να συνεχίσει τις μορφές αγώνα που μαζί είχαν αποφασίσει: «Σημαντικό ρόλο στην επιλογή μας να περάσουμε στην παρανομία ήταν και ότι θέλαμε να μεγαλώσουμε το παιδί μας χωρίς να μας βλέπει πίσω από τα σίδερα», τονίζει σε άλλο σημείο της συνέντευξης του.

Να υπενθυμίσουμε ότι με τοποθέτησή της που αναρτήθηκε στο indymedia η Πόλα Ρούπα έχει κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις της:

«Σοβαρά, περιμένανε και περιμένουν να παραδοθώ; Δεν θα τους κάνω τη χάρη. Ας έρθουν να με πιάσουν. Στην πραγματικότητα οι διώκτες μου δεν το πιστεύουν. Γι’ αυτό και εισέβαλαν στο σπίτι της οικογένειάς μου, έκαναν έρευνα και ανέκριναν τη μητέρα μου και την αδελφή μου αναζητώντας ματαίως κάποιο στοιχείο»….
«Ήμουν, είμαι και θα είμαι μέλος του Επαναστατικού Αγώνα. Αν νομίζουν ότι θα με λυγίσουν, είναι πολύ γελασμένοι. Η σύλληψη του συντρόφου μας ήταν ένα πλήγμα. Ο σύντροφός μας Λάμπρος Φούντας με το αίμα του έβαψε τα στενά στην Δάφνη και ο Νίκος Μαζιώτης στο Μοναστηράκι.  Ο Επαναστατικός Αγώνας έχει δώσει το αίμα του για την υπόθεση της κοινωνικής Επανάστασης. Όμως δεν θα πουν οι εχθροί μας την τελευταία λέξη»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου